Førerkort - pakktilbud- knallpris- råbillig - rabatt??

Noen har fokus på pakketilbud, kampanjetilbud, skolestarttilbud og diverse andre lokketilbud. Som kunde kan det umulig være enkelt å orienter seg i denne jungelen. Ordet "tilbud" er i seg selv forlokkende, men tilbudene er ikke alltid ensbetydende med at du sitter igjen med et førerkort i hånden.

Vi er opptatt av kvalitet og god opplæring tilpasset hver elev.

Med våre 57 år i bransjen har vi den erfaringen som trengs for å gi deg den hjelpen og de rådene du trenger på din vei mot bestått førerkort, og en solid og trygg trafikal utdannelse. Vi  veit hva som må til, og vi er godt kjent for å levere kvalitet på opplæringen, noe vi er stolte av.

Vi tilpasser opplæringen etter dine behov og på den måten du trenger for å lære.

Vi gir deg gratis tilgang på teorifilm.no i 24 mnd. B elever. Verdi kr 3.000,-. Dette er tips til elev og foresatt fra oppstart til mål. Gratis prøver underveis.

Vi har trafikksikkerhet i fokus!

Velkommen til en god og trygg opplæring til det beste for deg.

Ta kontakt

17.maigata 4