Betaling av timer - kurs

Alle timer betales med kort rett før eller etter timen.
De obligatoriske kursene skal betales en uke i forkant.
Brukes nettbank skal betaling skje 3 dager før timen, slik at
vi kan registrere betalingen. Du kan bruke vips, men da kommer det på et gebyr, fortiden 1.98 % av beløpet.

Drammenstur, sikkerhetskursbane, forbikjøring, skikkerhetskursvei, testtime, førerprøver, lastsikringskurs, BE opplæringstimer, Traktor timer, MC timer,  mc kurs, trafikalt grunnkurs,  ulykkesberedskapskurs/førstehjelpskurs, mørkedemo, teorikurs, mopedkursdette er timer/ kurs som må avbestilles en uke i forkant, og skal betales en uke i forkant.

Kjøp av pakker, må betale hele summen før første oppmøte.

Avbestillinger skjer på telefon, så unngår vi misfortåelser. Ingen avbestilling - ikke møtt til timen -da må det betales i sin helhet.

For å slippe å betale timen må vi ha legeerklæring INNEN 14 DAGER.

Blir du syk i løpet av en helg, send mail så kontoret kan fange det opp på mandag morra, for så å informere lærer.

Eller send oss gjerne en sms på kvelden om at du er blitt syk, 97184704 /41412289 hvis det gjelder bane, forbi, veikurs, da kan vi kanskje greie å bytte bort med en annen elev.

Alt skyldig skal være betalt en uke før førerprøve.

Vi kjører ikke på kreditt.

Det tas forbehold om prisjustering i løpet av året, selv for priser som er avtalt på forhånd.

Ta kontakt

17.maigata 4